Wójt Gminy Sadowne informuje, że w związku z planowanym przez Gminę Sadowne złożeniem do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wniosku o dofinansowanie w ramach „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”, wszystkie zainteresowane osoby fizyczne, tj. właściciele, zarządcy lub użytkownicy budynków, którzy w 2021 r. zamierzają usunąć azbest z budynków, w nieprzekraczalnym terminie do 28.05.2021 r. mogą składać wnioski o odebranie odpadów zawierających azbest.
Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy Sadowne, pokój nr 18.
Dofinansowaniu podlegać będzie odbiór i utylizacja zdjętych płyt azbestowych zabezpieczonych na posesji, które zostały zgłoszone w trakcie przeprowadzonej przez Urząd Gminy w roku 2013 inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.
Dofinansowaniu nie podlega wykonanie nowego pokrycia dachowego.
Wnioski będą rozpatrywane wg kolejności złożenia.
Druki wniosku można pobrać ze strony internetowej gminy www.sadowne.pl lub w Urzędzie Gminy Sadowne (półka przy wejściu do Urzędu).
/Gmina Sadowne/