Szanowni Mieszkańcy,
w poczuciu odpowiedzialności za Państwa sprawy informujemy, że Starostwo Powiatowe w Wyszkowie i Urząd Miejski w Wyszkowie pracują, choć z pewnymi ograniczeniami dla interesantów, ze względów bezpieczeństwa.
Zdecydowana większość pracowników obu Urzędów pozostaje na stanowiskach pracy, wszystkie wydziały na bieżąco realizują swoje obowiązki.
Zmianie ulega forma kontaktu z interesantem. Wizyty interesantów w Starostwie Powiatowym i Urzędzie Miejskim odbywać się będą po wcześniejszym kontakcie z urzędem i ustaleniu terminu. Oba urzędy udostępniają bazę kontaktową, z prośbą o telefony do poszczególnych wydziałów i ustalenie sposobu załatwienia sprawy. W jak największej skali będziemy starali się załatwiać Państwa sprawy elektronicznie, mailowo i telefonicznie, udostępniamy bazę usług elektronicznych możliwych do realizacji bez wychodzenia z domu. Tam, gdzie to niezbędne, interesanci będą mogli pojawić się w obu naszych urzędach, po ustaleniu terminu. We wtorki skracamy czas pracy do godziny 16.00.
Starostwo Powiatowe i Urząd Miejski będą szczegółowo i na bieżąco informować o ewentualnych przesunięciach terminów i zasadach korzystania z usług obu urzędów.
Wszystkie te zmiany organizacyjne służą naszemu wspólnemu bezpieczeństwu, prosimy o ich zrozumienie. Będziemy starali się w tym trudnym czasie służyć Państwu najlepiej, jak to w tych okolicznościach możliwe.
Prosimy, zanim przyjdziesz do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Dowiedz się, czy Twoje osobiste odwiedziny w magistracie są konieczne i jak załatwić sprawę:
tel.: (29) 742-42-01/08, fax: (29) 742-42-09, e-mail: gmina@wyszkow.pl
Dochody niepodatkowe gminy – 29 743 77 14,
Dowody osobiste – 29 743 77 55,
Działalność gospodarcza i zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych – 29 743 77 01,
Ewidencja ludności (zameldowanie, wymeldowanie, udostępnienie danych osobowych) – 29 743 77 03,
Gospodarka nieruchomościami – 29 743 77 67,
Inwestycje – 29 743 77 71 lub e-mail:
inwestycje@wyszkow.pl,
Księgowość podatkowa dotycząca wszystkich podatków i opłat – księgowanie wpłat; wyjaśnienia w sprawie zaległości i nadpłat – 29 743 77 33 / 29 743 77 20,
Nazewnictwo ulic, wycinka drzew, numeracja budynków, decyzje środowiskowe – 29 743 77 74,
Odpady komunalne, prawo wodne – 29 743 77 04
lub e-mail: odpady@wyszkow.pl,
Opłata skarbowa – księgowanie wpłat, zwroty
– 29 743 77 27,
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi – wymiar, zaległości, nadpłaty, księgowanie wpłat
– 29 743 77 57,
Oświetlenie uliczne, ochrona zabytków – 29 743 77 45,
Organizacje pozarządowe, organizacja wydarzeń, promocja – 29 743 77 13,
Płatności dla kontrahentów za wykonane usługi
– 29 743 77 25,
Podatek akcyzowy zawarty w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej – 29 743 77 65,
Podatek od nieruchomości, podatek rolny; podatek leśny – wymiar na rok bieżący i za lata ubiegłe – 29 743 77 56 / 29 743 77 65,
Podatek od środków transportowych – wymiar na rok bieżący i za lata ubiegłe – 29 743 77 27,
Profilaktyka uzależnień – 29 743 77 12 lub e-mail: profilaktyka@wyszkow.pl,
Reklamacje za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania – 29 743 77 20,
Sprawy komunalne (drogi, zieleń, padłe zwierzęta, zajęcie pasa drogowego, decyzje lokalizacyjne) – 29 743 77 38,
Sprawy mieszkaniowe, dodatki mieszkaniowe i energetyczne – 29 743 77 26 Sprawy oświatowe – 29 743 77 10 /
29 743 77 32 lub e-mail: oswiata@wyszkow.pl,
Sprzedaż nieruchomości, przetargi, użytkowanie wieczyste – 29 743 77 17,
Urząd Stanu Cywilnego w Wyszkowie (rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów):
29 743 77 11/ 29 743 77 52/ 29 743 77 36,
Wydanie wypisów i wyrysów z planu, decyzje podziału nieruchomości – 29 743 77 60.
Wszystkie karty usług i druki są do pobrania na stronie:
www.bip.wyszkow.pl w zakładce Poradnik Interesanta – Karty Usług
/UM Wyszków/